Rabu, 10 Maret 2010

My Friend

Name : Nieza ( ucink botak )
Address : Village LA ( Legok Areuy ) gw qra Los Angeles!!
Hobby : Thinking someone .. singing .. writing and many to .. ..

Cwe satu ini emang keturunan " Belanda " orangx cantiq,, baik,, sopan,, lembut,, (mereun) .. .. .. .. .. he he cuman c ucink botak ini ---- ---- lagi bingung tentang masalah " asmara " x ,, ,, akh .. gw ga ikut campur akh!! nah kaloe dia dah pede or TP ( gw bales loe mpuss ) kucink sedunia pada mati semua .. kha kha .. .. katax nie anak pgen jadi playgirl but ngurus 1 cwo ja dah ribet ,,,,, tapi dia ini adalah tipe cewek yang setia juga lho!!! Niez .. ga pantes loe jadi playgirl .. .. and finally jangan mikir'n c ... mlu mkin botak tuh kpala ha ha ha ( eh lupa kan dah botak y?!! ) .. but you're my best friend for me!!!! I miss you .. ( ikh merank .. .. .. .. .. ) I mean a like friend .. ..

Name : Thanty ( c cerewet )
Address : Village cibodas ( untunk bukan ci kiruh,, kha ha )
Hobby : drawing,, reading,, and sometimes to humiliate my dearest!!!

cwe berbadan kecil ini walaupun jutek keliatanx tapi gokil orangx .. .. and banyak cwo yang ngantri jadi pacarx .. Including c ... ( sensor ya ceu!! ) ha ha ,,, orangx juga bawel tapi kelebihanx dia lebih pinter dari gw .. ( aduh ketauan bdohx gw!! ) yang gw bingung kok sampe sekarang gw selalu kalah ngemenk ya ma dia??????? god's descree kali ya?? but ga seru kaloe ga da dia .. " tiiseun " kha ha ha .. .. .. ya g cink?? miau .. ..!! he he. Nah kaloe nie anak juga dah TP ukh .. .. gw yakin kodok2 d sawah pasti pada loncat ke daratan and say " help me .. .. to exist strange girl " (piss) probably no!! but she's safe when in to spur to relate! many solutionx .. ha ha ha ha ha

1 komentar:

  1. ehem enak bngtzt yuach ngata"in aq ucink botak ech mank sendiri gk xdar klo u ucink botak........dasar eceu.........

    BalasHapus